hastighetsövning

Texten säger att ett yngre skolbarn borde sova 11-12 timmar per natt. Men tänk nu, inte går barnen och lägger sig kl. 7 på kvällen om de ska stiga upp 7 på morgonen?! Nejdå. Det stämmer nog inte. Eller gör det? Inte för min del i alla fall gjorde det det. Nu sitter vi igen och skriver. Antar jag. Det är inte så aktivt eftersom lärarna for på en kaffekopp till yrkesskolan och fira. Optima har blivit vald till Finlands bästa bland yrkesutgivande skolor?! Så hette det om jag minns rätt. På torsdagen ska vi också få kaffe och bulle. Mums. Bara en timme kvar nu. Sedan ska jag in till stan och köpa byxor. Om jag känner mig rätt fastnar nog säkert något annat med mig också..

Kommentarer
Postat av: malena

ja måsta noo jemt kl 8 baket bolibompa å sova :D åså steig ja upp 7 x)

2008-10-28 @ 15:14:33
URL: http://maleiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0