Sova, sova

Ja.. Nog kan jag bara hata dethär just nu. IT. Ushdå. Vi ska göra mappar och söka reda på info om olika mappar, laga mappar in i mappar, spara filer i mappar och skriva svar på vissa frågor och spara svaren i vissa mappar. Låter det intressant? Ja, i så fall kan nog någon annan gärna få göra det istället för mig. Jag har ingen orka alls att vara i skolan idag. Malena försov sig i mårse. Och jag var på god väg att göra det också, men så mittiallt hoppade jag upp ur sängen och väkte Malena också. Varför gjorde jag det? Lika bra hade jag kunnat somna om som jag ändå hade gjort efter en halv minut till i sängen, men nejdå. Dumma jag steg upp och väkte malena, så det var ju klart att vi båda måste gå till skolan då. Om det händer sådär någon annan gång är jag säker på att jag fortsätter sova så länge jag orkar!
Som jag såg på den finska irc-galleria.net på ett ställe så stod det "Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." så sant, så sant! Om ni inte förstod det då det står på finska så... Voi voi. Nu ska jag fortsätta mögla.

Solid base - no one else


hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0