vem haar teijji e??

Vi orkade inte gå ut och gå igår. Vi härjade på för fullt vid vårt rum istället. Och faktiskt, vi var helt galna. Speciellt jag måste jag säga. Hehe, men roligt var det ju. Så började jag banka på malenas dörr på natten också "vem haar teijji miin mokkaruuto?? naan haar iti opp e!!" Där ropade och skrattade jag om att min mokkaruta är uppäten. Malena började också skratta och vi var helt hysteriska en lite längre stund. Sedan kom vi fram till att jag själv åt upp den tidigare.
Nu sitter vi igen, surprise surprise, på datorerna i skolan och söker information om kommunen vi bor i. Vi har faktist 6 716 invånare. Wau, vad mycket. Så slutar jag ju kl. 13 idag, började också kl. 9 eftersm jag försov mig. Kort dag, lyx! Och ledigt imorgon. Jeeee! Nu ska jag nog göra något annat, heijdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0