trötthet

phuh, vilken dag. Men före jag berättar mera om denna dag ska jag säga några ord av gårdagen. Eller kvällen. Jag och Malena skulle ut och gå igen, men före vi hann långt började vi med snöbollskastning. Hehe, vi prickade visst - där vi hade menat och där var vi inte hade menat  pricka också. Efter en stund började det snöslaska, då orkade vi inte vara ute längre.
Noja, sedan till denna dag. Vaknade och ställde mig i ordning ensam = malena började skolan först runt 12 tiden idag. I skolan sade jag ju så passlit att " he var så tungt ti stiig upp å ennu tå man vist et mallo låå å sov breive!" Heheh.. Fast jag menade ju nog att hon sov i rummet breved. ;) Så var jag visst lite elak i skolan också. Ehehee... Inte mera om det, men jag fick ut mitt företagsverksamhetsprov som jag hade ganska bra feeling av. Men vad tror ni jag fick? 11 poäng = vitsordet N1. Jag tror man skulle ha 10 poäng för att vara godkänd... Hehh. Jag skulle ha haft 10 poäng men en extra poäng fick jag för en rapport jag lämnade in en gång. Tur det. Bokföringsprovet då.. Ja, det trodde jag ju allra först att gick bra, sedan fick jag höra att jag hade lagat helt fel. Idag fick jag ut det provet också. Faktiskt så fick jag B5 som vitsord! Wow!! Och jee! Endast 4 fel hade jag. Gissa om jag är stolt? Jag tycker faktiskt att bokföring är svåraste ämnet, så det var verkligen en överraskning att jag klarade det så bra! Nu har jag hela dagen på mig att göra preciiiis vad jag vill och hur som helst. Tråkigt kommer det säkert att vara. Allt till kl. 19 måste jag underhålla mig själv. En liten tupplur kunde jag ju ta, men först efter PV. Nu ska jag fortsätta surfa, och mumsa i mig en läcker bit av mockaruta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0