Snus i mikron

Nu sitter jag i skolan. Förståss. Igen. Känns ganska roligt egentligen eftersom imorgon är det sista skoldagen för mig på länge. Bara morgondagen kvar, och nästa gång jag kommer hit är det julfest. Vad ska jag lägga på mig då? Oj nej, en evigt svår fråga....

Igår kväll var vi ut och gå till Prisma. Det var svinkallt. När vi slapp fram dit vi skulle köpte vi glass. Det var ju verkligen smart, eftersom vi inte frös alls mera på grund av den varma glassen.. Men överlevde gjorde vi i alla fall. I en liten snöhög var vi och skuttade också.

Så var det någon som hade lagt snus i mikrovågsugnen. Brandlarmet gick på och brandkåren och polisen kom på plats. Brandkårsmännen hade sagt att det var bara frågan om ca. 1 minut så skulle hela köket ha kunnat stå i lågor! Så ganska tur där egentligen att inget allvarligt hände. Mikron gick ju sönder förståss, och köksskåpen blev svarta. På kvällen hade vi samling och gubbarna var inte precis glada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0