Sjuk

Aij aij. Jag trodde att min plötsliga snuva och atshuhande berodde på remont dammet som vi var omringade av då jag märkte att jag började snörvla. Men nejdå, nu har jag sjuk hals och snuva. Inte så trevligt nej, men något kan man inte för tillfället göra. Varm saft skulle sitta fint, men inte har vi någon röd saft att blanda vatten med heller. Men i alla fall vet jag precis varifrån jag fått denna snuva, eller rättare sagt av vem... Hehe :)
Var ut och gå med Malena även idag, men endast till prisma. Dock tog det över en timme. Nu ikväll har jag fått starkt läppomada smetat över hela ansiktet så det sved en bra stund efteråt, och dessutom var ju ansiktet härligt klibbigt.. Noja, nu har jag i varje fall fått tvättat bort smink och skall försöka ställa mig och sova, men först ska jag lyssna på nytt musik jag har.  Får se hur mycket sömn jag får inatt...

David Archuleta - Crush

natinati :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0