Mätt som en plätt!

Jag känner mig som en... En.. En elefant! Ja, precis så känner jag mig. Jag åt just mycket, väldigt mycket, alltför mycket, potatismos och fiskpinnar! Ja ush vad jag åt...! Jag skulle inte ha orkat äta upp allt om jag inte skulle ha tänkt för mig själv att jag var med i fear factory och skulle äta upp allt inom en viss tid. Det var min taktik. Och den funkade! ;) Men nu efteråt är jag nog inte lika glad som jag troligen skulle vara efter att ha klarat en uppgift på fear factory...

Nu sitter jag alltså i vardagsrummet och väntar på att päivien viemää ska börja. Medsamma jag ser på den vilar jag på maten. Efter det ska jag gå över till mommos och äta ennu lite mer. Men då ska jag inte äta mat, det får bli gräddtårta och smärgåstorta och alla världens tårtor och kakor hon har att bjuda på. Hehe... Efter det kan jag troligen inte annat än bara rulla fram.......

adioos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0