krig

Vi var med shacket till malenas ikväll. Roligt roligt! Först såg vi på en film, och sedan efteråt gick vi ut och härjade i snön. Det blev ett snökrig med mig, malena och annalina på ena laget, och Niklas, Dennis, Toni och Daniel på andra laget. Det var härligt! Våt blev man ju förstås, både innanför och utanför kläderna. Haha :D
 Nu ska jag börja sova eftersom jag imorgon ska åka iväg mot ypäjä, och sedan och sova hos mina kusiner till lundo. Och vad finns vid ypäjä? Ja, Juniorernas Finskmästerskap i hästhoppning, där jag ska delta! Så hoppas nu att det inte skiter sig heeeeelt totalt...... Och håll tummarna uppe på söndagen då vi ska tävla! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst håller vi tummarna att det går bra i Ypäjä!!

Du har blivit jätteduktig att rida! Heja Heja!

2008-11-22 @ 07:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0