Häst häst

Häst, häst, häst....... Jag vill ha en häst. En ung, livlig, super hoppare, mörk/vanlig brun. Inte en ljus häst. Inte åt mig. Vet inte vad det är men jag trivs bättre med mörkare hästar. Tittade just på hästannonser och hittade en underbar valack. Eller var det ett sto? Nu måste jag säga att jag inte minns.........
 Choklad. Mums. Den lockar på mig. Den får snart övertag. Jag vill inte äta den. Men den lockar så in i *******. Nu är den i säkerhet. En stund åtm. Malena fick lov att ta den, och gömma den. Hon får inte ge den åt mig idag. Men imorgon ska jag nog äta en del av den.
Ikväll/natt kommer Annalina också hem från cypern!! Uuuujeee! Men nu ska jag sluta nörda för denna stund. Har spenderat en alltför lång tid framför datorn nu igen..

heijheeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0