Fingrarna

HAHH. Hahh. Haaaaaa...! Malena har klämt sina fingrar mellan dörren. IGEN!!!! Hahha, man kan nog inte riktigt annat än skratta! Hur lyckas hon?? Stackarn...

I alla fall har kvällen varit riktigt bra! Vi skulle ut och gå med malena. När vi väl var nästan påväg menade vi inte orka gå alls ut. Men så bestämde vi oss för att gå till siwa, wau, och köpa choklad! Kan man vara nyttigare? Heh, ja det kan man väl. Men det borde jag egentligen inte tänka på, eftersom jag fick höra av bådar-Niklas att jag är så smal. Men.. Inte vill jag bli mycket fetare ändå. Bara kanske en aning. Vägen till siwa kändes längre än den är, eftersom vi härjade på som galningar. Fällde ner varandra i snödrivor, och menade lämna under en bil. Hehe.

Sista kvällen på internatet nudå. Ganska sorligt egentligen. Jag trivs ändå så bra här... Men nog ska det väl sitta bra att vara hemma också en månad. Ojdå, tiden här i Jakobstad har ju gått riktigt fort! Redan i flera månaders tid har jag bott här. Hjälp vad tiden rusar iväg.. Då man har roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0