Ännu mera sjuk

Ingen skola för mig idag. Har super sjuk hals och så hostar jag + har snuva. Feber kan det också hända att jag har fått skaffat mig.. Mamma föreslog redan att jag skulle komma hem idag så jag inte skulle vara sjuk på helgen, eftersom det sker något viktigt på då. Men nej, inte tror jag att jag åker hem. Inte skulle jag vilja i alla fall. Hehh :)
Ikväll blir det bowling, får se hur det går. Hoppas jag är ens i skick för att gå med! Nu idag sådär annars har jag sett på film och duchat i över en halvtimme.. Och så fick jag besök av en bråkstake. Fast det fick mig nog att bli lite piggare. :)
Nu väntar jag på att en halvtimme ska gå så jag slipper och äta något.

heijheij :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0