Propp-Prisma

Arbetsdagen gick ganska fort, faktiskt. Jag väntade på att slippa hem, men tror ni jag slapp det med det samma? Nejdå. Vi skulle och handla till Prisma - vilket tog en evighet eftersom alla världens människor tycks ha velat komma till just den Prisma vi var till. Nåja, när vi entligen slapp därifrån tyckte mamma och Jonas att vi skulle gå och äta. Jag tyckte vi kunde gå hem strax och äta där istellet, vi hade ju hela bilen redan proppfull med mat! Men såklart skulle vi och äta. Men nu äntligen är jag hemma. Ikväll ska vi till Mias och fira hennes födelsedag.

Så hade jag fått ett julkort i postlådan också. Det var ett fint kort, ett fotografi av Nekin. :) Honom skulle jag vilja se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0