Malenas inlägg

Detta inlägg är ägnat åt malena. Hon ville så gärna att jag skulle skriva så hon får något att läsa. Hon är sekert den ända aktiva läsaren på min blogg, hahah ;) Nu fryser jag. Och mamma håller på och lägger vatten i badkaret. Oj vad det skulle vara roligt att ta ett bubbelbad nu! Meeen.. Jag var ju senast i lördags.....

Nåja Malena. 

Visst brukar du nudå vara efter skolan och äta? Det är faktiskt nyttigt skall du veta!
Är det tråkigt i Jakobstad utan mig? Men vissa fördelar finns det väl ändå, i och för sig.
Hur har du klarat dig utan min proffsiga fön? Och nog har du väl kommit ihåg varje kväll att be en bön?!
Har Dennis varit lydsam? Eller Robban en aning blygsam?
Har Danni varit bråkig? Och Toni kanske kåtig?
Är Nikki fortfarande stark? Och hörs det genom ventilationen de andras hårda snark?
Har ni kokat mycket makaroner? Och inte har ni väl ätit alltför stora portioner?
Inte har jag väl mycket skräp in i mitt rum? Inga julklappar får ni ju om ni e dum!
Har du varit alls ut och gå? Om inte så borde du nog stryk få!
Har du kommit ihåg att raka benen? För du vill väl inte ha lika mycket hår som renen!
Ska Daniel i helgen fira? Annalina kunde vi ju in i hans paket vira!
Se till att ha ordning i vårt kök, jag vill inte se några spår efter ditt pök!
Nästa tisdag jag hoppeligen dit då igen anländer, jag hoppas att du aktivt kondom använder!!
Nu jag klart skrivit, och senare ikväll jag också hästen min har ridit!


Varsågod malena! :D nu ska jag sticka iväg och rida, före pappa börjar bli en värkerlig pina.............

Kommentarer
Postat av: malena

ååh så fint skriva !! :D:D hjärtat slo noo några extra gang x)

2008-12-09 @ 17:45:12
Postat av: malena

ååh så fint skriva !! :D:D hjärtat slo noo några extra gang x)

2008-12-09 @ 17:45:48
Postat av: nouraaa

hahah xD varenda gång ja läser domdi diktren dina så blir ja på bra humör! :)

2008-12-17 @ 09:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0