Korvgrillning

Vi har gäster här ikväll. Men de brukar nog vara hos oss så ofta så man behöver nästan inte kalla dem gäster längre. I alla fall så sitter de ute i grillkotan och grillar korv. "Alla" andra är i Jakobstad, eller påväg dit. Jag skulle också vilja. Faktiskt. Jag undrar hur stor skräphög jag kommer att ha in i mitt rum då jag kommer dit nästa gång, eftersom pojkarna brukar slänga skräp in dit genom att trycka in allt genom sprickan under min dörr. Vad skall det bli av dem också? Jag borde nog vara där och hålla lite ordning på dem, eftersom det inte verkar gå så bra för malena... :D

Ganska lustigt var det att inatt fick jag meddelande klockan 2:18 och samtal kl 2:19, av helt olika personer! Tänk att de råkade vilja kontakta mig på så samma gång ;)

Allu var härlig idag. Men när skulle han inte vara? Nåja, nog finns det sådana gånger också som han är ödig. Ressu fick svettas idag riktigt ordentligt, haha.

Jag tror jag glömde att nämna att det var finlands självständighetsdag igår, 6.12. Men vem skulle inte ha vetat det? ;)

Nu ska jag försöka fixa studiekort åt mig, det har tagit alltför lång tid för mig att skaffa ett sådant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0