Kaffebjudning

Jag hinner, jag hinner nog blogga lite före klockan blir så mycket så att jag ska dra iväg! Vi ska till koskenkorva. Ja exakt, där koskenkorva fabriken ligger. Men till själv a fabriket ska vi nog inte antar jag. Heh. Min farmor fyller 80 år idag, så dit ska jag nu på kaffebjudning hos hennes dotter, och de bor brevid koskenkorva fabriken, därför heter ju stället koskenkorva. Intressant, javisst! Som tur kommer jag hem med mommo och moffa, så behöver jag inte vara där länge i varje fall.

Igår kväll var det väl helt roligt?! I mitt huvud finns i alla fall bara en sång - Max don't have sex with your ex. Heh. Men jag tycker så synd om malena då hon mådde så dåligt på grund av sin feber.. =/ Nu får man väl börja tänka vad man ska göra på nyår? Jag vet, vi borde inte planera. Men något borde man väl veta om nyår?

Nej nu ska jag dra iväg så att jag är färdig då mommo och moffa kör in på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0