julklappar

Nu har vi ätit julmat och delat ut julklapparna hos oss. Jag fick riktigt bra presenter, tror jag aldrig förr varit såhär nöjd över vad jag fått! Jonas fick radiotelefoner, så nu är de i full användning överallt. Själv fick jag parfym, högtalare till dator, plattång, mjukisbyxor, presentkort till h&m, en sorts "smycklåda" eller vad man nu ska kalla det. Och ja, då ennu en kalender och en liten rolig bok. :) Sådär annars har jag också fått ganska så mycket pengar.....! Och pengar är det ju aldrig fel med.

Högtalaren jag fick är faktiskt bra! Och inte precis minsta man hittat heller. ;)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Bilder har jag faktiskt tagit lite, så vi ska se om jag orkar lägga in dem här ennu lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0