Jobbig liten typ

Malena är en jobbig typ. Verkligen. Skulle hon bestämma skulle jag troligen sitta och skriva blogg hela tiden. Hehe :)

Jag åt en stor burrito, så nu är jag mätt! Men uuuh, vad gott det var. Kunde äta det varenda dag :) Törstig blev jag också..

Nu sitter jag ock skriver + ser på tv på samma gång. Tv har väl egentligen varit min ända sällskap idag också, nästan ända ska vi väl tillägga. Nu efter att klockan slår 21 (finsk tid) ska jag hoppa i duchen och börja ställa mig och sova. Imorgon vill jag inte ha migrän! Börjar arbetet redan kl. 7, så det är nog inte alltför tidigt att gå och lägga sig 9 tiden i varje fall. Klockan 5 har jag tid hos massören imårgon. Yejj! Kommer att bli så skönt, så skönt! :D Och nu närmar sig klockan med rask takt 9, så det är dags för mig att gå..... GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0