hästen som hoppar genom väggen

Igår kväll blev det att åka ut och köra. Och så kommer jag inte på något mer att säga om det :D hehee.. Nåja, väl hemma orkade jag inte gå och sova direkt, så jag tittade ett avsnitt svensson svensson. Hehe x) Sedan har jag drömt en väldigt konstig dröm! En häst in i boxen hoppade flera meter upp mot väggen, den skulle igenom väggen, föratt slippa ut och se Miisa Pulkkanen (en duktig ponnyryttare) rida sin ponny! Den lyckades, och jag trodde den skulle dö, men nej! När den väl kom ut så hade den fått en ryttare på sig och så for de tillsammans galopperande på en terränghinderbana! Haha :D Nu ska jag stiga upp och ta mig något att äta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, va normal drööm x)

2008-12-15 @ 20:37:27
URL: http://www.bloggen.fi/emmajosefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0