Hårfärgning

Stadsresan gick bra. Hehe.. Köpte julklappar, hårfärg och så hittade jag faktiskt en kjol till julfesten. Nagellacksborttagningsmedel kom jag också ihåg att köpa! Nu håller jag på och färgar håret. Får se hur det kommer att se ut när det är färdigt, men sådär annars så är det meningen att vara brunt med lite ljusare slingor i. Fransk manikyr ska jag också laga åt mig, strax jag tvättat bort hårfärgen ur håret. Min ena hand är dessutom ganska svart eftersom jag inte använde hanskarna under hela sessionen. Oops... Mina naglar blev ju förstörda! Hahha, jag låter liiite bara bimbo........ Hehhehe :D Nu är jag glaad. Får se vad som sker lite senare ikväll sedan ennu. Har inga speciella planer, men kanske åker jag någonstans. Men om inte blir det bara en film. Och så sova, sova. ^^ Ush vad de spelar dåligt musik från nrj denhär tiden på veckosluten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0