Dum häääst :)

Jag undrar själv också hur jag hinner uppdatera såhär mycket på julafton. Men jag är väl bara bra att smita undan....

Min kära heeeest hade bestämt sig för att rymma idag. Så det gjorde han och jag stod och tittade på sålänge han sprang omkring. Efter en stund ansåg han att han var färdig så han sprang in till hagen tillbaka och kom då gående emot mig så jag fick ta in honom. Dum häst :))

Jag kommer troligen att få 239085 julklappar har jag på känn. Minst. Så snäll som jag har varit. Eller så inte. Men några julklappar ska jag väl i alla fall få. Riktigt snart kommer mommo och moffa hit, så jag borde kanske ställa mig färdigt nu?! Kläderna har jag nog fått på mig, men håret och sminket har jag inte hunnit laga ännu. Men det tar inte så länge, om jag känner mig rätt..... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0