Dålig sällskap?

Det känns som att jag skulle sova ännu. Jonas kom just och väkte mig ur en dröm. Så nu ska jag fort säga en händelse före jag glömmer bort den! Ja, vi var i internatet och Lena kom på besök dit. När hon skulle hem stod hon ensam "nere" och väntade på att de skulle koma och hämta henne. Då kom Mårten och höll henne sällskap, och varnade henne att vara min vän, att jag inte är bra sällskap åt henne. Eller var det så att jag inte var bra sällskap åt någon? Det var ju roligt att höra. :D

Så drömde jag annat också, men det ska vi inte gå in på detaljer på. Men det handlade om internatet det också, och en viss person som bodde där, och in i denne persons rum. Och vad som hände där i rummet? Det vet jag faktiskt inte själv heller, Jonas väckte mig precis då.

Nu känner jag mig vaken, trött, hungrig, förvirrad, glad. Och orolig. Jag tror jag ska börja med att byta ut hungrigheten till mätthet. Så vill jag också tala med min personliga assistent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0